…. zonder titel

6 Mei

Lieve allemaal,

Het valt jullie waarschijnlijk op dat er met grote regelmaat stiltes vallen op de website van Ad en mij.

Dit vind ik vervelend, naar jullie toe, voor mezelf ook. Maar soms weet ik gewoon even niet zo goed wat ik moet schrijven, of loop ik juist alweer zoveel achter. Bovendien vind ik het lastig om persoonlijke gevoelens nu op deze website te zetten, terwijl ik die veel liever met jullie persoonlijk deel.

Kortom.. ik las even een pauze in…

Het boek gaat heel even dicht, ik zet het op een heel mooi plekje op de kast, een boek vol verhalen over Ad en mij. Misschien volgt er nog een deel 2? Ergens hoop ik het.

Voor nu, iedereen bedankt voor al jullie lieve berichtjes, Ad en ik hebben er altijd met ontzettend veel plezier aan gewerkt!

Een kus!
Marjan

4 Reacties to “…. zonder titel”

  1. Stella 6 mei 2014 bij 12:14 #

    Mooi geschreven lief. Ik snap je en hou van je!

  2. Deb 7 mei 2014 bij 13:54 #

    Heel begrijpelijk!
    Ik had al zo’n vermoeden dat het nu minder leuk was voor je.
    Daarnaast hebben we Facebook toch ook nog!
    Heb altijd veel plezier gehad met jullie verhaaltjes. Bedankt daarvoor šŸ‘

  3. Mary Sprengers-Takkenberg 8 mei 2014 bij 01:22 #

    Lieve Marjan,natuurlijk snappen wij dit,het is bijna 5 mnd geleden,en wij bevatten het zelf nog niet eens laat staan dat jij dat doet,maar hij leeft nog steeds voort in onze harten,ik heb genoten van jullie verhaaltjes,en mocht de tijd daar zijn en je wil verder pak je het op,zo niet boekje dicht,tot gauw lieve vriendin,love you

  4. Nicolet 13 mei 2014 bij 14:01 #

    hoi eilander, lieve Marjan,

    Natuurlijk snappen we het..zoveel dingen zijn minder leuk zonder je maatje en andere dingen gaan juist zo razend snel. Het is tijd voor ‘een pauze’….hoe en wat nu .. weer een fase verder. We verliezen je niet uit het oog cq. uit het hart. we hopen toch nog eens bij je ‘aan’ te komen. dikke zoenen van:” de meiden uit het land van Maas en Waal”.

Masha danki voor jouw reactie, en tot de volgende!

