Lekkage

1 Mrt

Een druk weekje achter de rug. De buitenlampen besloten spontaan hun schroeven en pluggen uit de spugen en hingen aan de electriciteitskabels bungelend aan de muur. Zelfs ik snap dat het zo niet kan. En natuurlijk kan ik keihard hellup roepen, ik kan ook gewoon eerst eens een trap en schroevendraaier halen. En na een aantal keren de trap op en af, had ik eindelijk het juiste gereedschap en hangt de hele handel, wel aan 1 plugje, inmiddels weer aan de muur. Geen tijd gehad om extra pluggen te halen, maar dat komt wel, ik snap de theorie van een lampje ophangen inmiddels.
Vervolgens bleek het zwembad er ook mee op te houden, misschien omdat het denkt: ik word toch niet gebruikt, dan kap ik ermee… Dinsdag eerst een lek in de pomp, vervolgens het zwembad weer gevuld, en donderdag weer half leeg, nu een gat in de skimmer. Tjonge.. Aqualectra gaat blij met mij zijn, dat wordt een duur water-maandje.

En na al die aandacht voor het onderhoud, bleek mijn eigen lijf ook aan een controle toe. Een zere plek die eigenlijk al weken af en toe opspeelt, bleek uiteindelijk de ziekte van Tietse te zijn. Met grote ogen keek ik mijn dokter aan, of wilde al met mijn vinger naar mijn voorhoofd wijzen. Maar ik kon me nog net inhouden en liet de beste man maar eerst eens uitspreken. Tietse? Daar heb ik toch nog nooit van gehoord, trouwens die zere plek had ik ook nog nooit gehad, dus wat dat betreft, kon hij wel gelijk hebben. Goed, het is een ontsteking van kraakbeen, daar waar je kraakbeen aan je borstkas zit, bij mij dus onder mijn sleutelbeen. Niets ernstigs, wel mega pijnlijk en vervelend.

Dit weekend staat in het teken van Carnaval, en misschien dat ik dinsdagavond naar de afscheidsparade ga kijken, als ik tenminste aan die kant van het eiland kan komen, want volgens mij wordt het halve eiland afgezet. En dat zal dan ook de eerste keer zijn, Ad en ik zijn nooit samen geweest, en besloten de hele handig vanuit bed op tv te bekijken. Maar voor alles moet een eerste keer zijn toch? Allemaal een fijn weekend!

Eén reactie to “Lekkage”

  1. Jessica 1 maart 2014 bij 13:42 #

    Weet je… ik ben ook van de 1 plugjes enzo….echter geen aanrader…ga zwemmen man ♡♡

Masha danki voor jouw reactie, en tot de volgende!

